2009. szeptember 1., kedd

lakótársat keresünk II.

egyre jobban élvezem ezt a hollandosdit :) ma más emberek közé ültem, mert a többiek is máshol ültek már, meg nekem amúgyis mindegy volt, de ez jó módszer arra, hogy nagyjából megtudjam, kik a jobb arcok, meg hogy legyen esélyem sok-sok embert megismerni, ugyanis csomószor van 2-3 emberes feladat, és még csak kb olyanokról beszélünk, hogy ki honnan jött, meg hogy hogy hívják. és így a szünetben is tök jó, ma pl egy francia pasival (olyan 28-30vmennyi között saccolom,ő a legidősebb, de tök jófej) meg néhány olassszal beszélgettem az albikeresésről. hát a francia vmi tetőtérben lakik, és éjszaka hallja, hogy vmi állat eszi a szigetelést a tetőn/-ben.. :D súlyos :)
úgyhogy kezd mindenki közlékenyebb lenni, mint tegnap, sztm hamarosan már mindenkinek megjegyzem az arcát, talán még a nevét is.
dutch után meg 2-re elmentünk Rékával megnézni az egyik szobát, szerencsére beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, és nem is adták még ki, szal gyorsan meg is kötöttük a csajjal a szerződést :) elég vicces arcot vágott, mikor mondta,hogy még szabad, én meg egyből kérdeztem, hogy akkor aláírjuk-e a szerződést :D úgyhogy ez is megvan, már csak az ágynemű volt probléma, de azt is megoldottuk a Hema-ban (az ilyen kisebb Ikea, de nagyon profi, és nem is vészesek az árak). szóval a héten költözés. én a város egyik végébe, Réka a másikba :D de együtt cuccolunk, úgyhogy szerintem még jó is lesz. a szobáról majd később teszek fel képeket.
na megyek, megnézem a szárítóban az ágyneműt, aztán meg leckét írok :D ilyen is rég volt már..

1 megjegyzés: