2009. szeptember 12., szombat

couchsurfing


a couchsurfing igazából egy fogalom. tulajdonképpen abból áll, hogy regisztrálsz egy internetes oldalon, megadod az adataidat stb, ezáltal szálláslehetőséget kínálsz a többi felhasználónak. persze te is válogathatsz a városok és felhasználók között, és ha megszervezed az utazást, megszállhatsz valakinél, talán még városnézésre is elvisz, vagy főz neked, ez személyfüggő. nos, Attila említette múlt héten, hogy lesz egy ilyen couchsurfing-találkozó itt Leuvenben (ő ugyanis regisztrált, de eddig csak fogadott embereket) de én persze a sok teendő mellett elfelejtkeztem róla. és ma kérdezett rá, hogy akkor megyünk-e.. :) természetesen oké, legfeljebb lelépünk egy sör után. hát ott maradtunk még egyre:) /Corona-t ittunk, olyat,mint a képen:)/ nagyon jó volt, voltak amerikaiak, németek, belgák természetesen, és egy fiú Indiából, meg egy Oroszországból. én főleg két amerikaival beszélgettem, de hajlamosak voltak megfeledkezni arról, hogy az én szókincsem szűkebb és egyszerűbb kifejezésekre korlátozódik, de azért jót beszélgettünk. (nem hagytam magam, tudni akartam miről beszélünk, úgyhogy mindig elmagyarázták, hogy akkor mi is a helyzet:) ) szóval nagyon jól éreztem magam. igazából tényleg nagyon klassz összejönni tök ismeretlenekkel, és rájönni, hogy idegen nyelveket használva is meg tudjátok érteni a másikat, tudok hülyülni, beszélgetni. és máris annyira jó, komolyan, kötelezővé tenném az erasmust! máris annyi élményem van, és mennyi lesz még ebben az évben! belegondolni is szédületes! nem minden nap beszél az ember amerikaiakkal sztereotípiákról.. náluk például a franciákról általánosítanak az európaiakra.. pl az az átlagvélemény, hogy örökké kávéházakban lógnak, cigarettáznak és a nők nem borotválják a hónaljukat :D jókat röhögtünk. de azért mi is megosztottuk velük azt, amit a média vetít elénk Amerikáról. érdekes volt, az biztos. egyébként időközben előléptem Attila buddy-jává, mert megszerveztem neki múltkor, hogy jöhessen velünk Gentbe, holnap meg jön Antwerpenbe. ja igen, holnap (vagyis ma) kirándulás megint! úgyhogy szerintem jut mára még egy bejegyzés, majd beleírom, ha ehhez lesz még valami hozzáfűznivalóm. jó éjszakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése