2009. szeptember 9., szerda

vandaag is het woensdag..

azaz ma szerda van.
hétfőn tesztet írtunk, ma kaptuk meg, 40-ből 33 pontom lett :) 82,5 , azaz 83%. szerintem tök jó. főleg, hogy leginkább olyanokért kaptam félpontos levonásokat, mint hogy elfelejtem duplázni a magánhangzókat, náluk meg ez elég gyakori.. de sebaj.
amúgy telnek a napok, tanulok sokat (napi 4 órát a suliban meg este is mindig egy kicsit mert házi az mindig van). meg főzőcskézek! :) igaz egyelőre csak rizst általában valami mirelittel pl halrudacska vagy sajtkrokett, de nekem ízlik. vagy spagetti :)
mindezek mellett pedig bicajozok örökké, és nagyon élvezem. persze nem esőben meg lejtőn felfelé :P de most egy pár napig sütött a nap (!) és jó idő volt, úgyhogy nagyon jól esett még a reggeli kómában is tekerni. és tetszik, hogy a forgalmasabb utak mellé mindig ki van építve bicikliút, és az autósok is odafigyelnek a bicajosokra. és persze mindenhol be vannak erre rendezkedve, mindenhol van bicajtároló.. (a vasútállomásosat korábbi bejegyzésben láthattátok)
ami probléma mostanában van, az az albi-kifizetés, azaz a módja.. de idővel ez is rendeződni fog.
meg azt hiszem folytatom a hollandot.. a német miatt elég érhető számomra, és kreditként is beszámítják. legalább lenne egy tantárgyam ami biztos, hogy érdekelni fog :) (és látom Szalók arcát is meg szinte hallom: "készülsz a 3. nyelvvizsgádra,mi?" xD)
jah és a szombati házibuli! hát igen, addig tartott amíg a rendőrök kijöttek, de azért jó volt. ittunk szlovák nemzeti piát, de rosszabb, mint a pálinka :D azaz sokkal jobban érezni az ízén a szeszt.. a nevét meg szerintem kimondani se tudnám, tehát passz. de Vlado apja főzte szilvából. (kár, hogy a gyümit nem lehett érezni rajta.) a rendőrökről annyit, hogy az első alkalom ingyen van:D mármint a csendháborításban. szóval el is indultunk a városba, de aztán szétszéledt mindenki, meg az utazgatás miatt fáradtak is voltunk, úgyhogy végül hazamentünk. de legalább megismertem egy-két arcot a többi csoportból, meg jót beszélgettem.
az időjárásról meg annyit, hogy mikor tanultuk, hogy hogy mondják azt, hogy süt a nap, a mellettem ülő olasz srác (Carlo) halkan megjegyezte, hogy nem is gondolta, hogy a belgák egyáltalán ismerik ezt a kifejezést :D tényleg nagyon rossz, mikor egy szép reggel után hazafelé a suliból már szakad az eső, vagy mikor reggel hideg van, de délután már pólóban lehet mászkálni és nem tudod hova tenni a kabátod.. kissé kiszámíthatatlan.
egy fotó Vlado-tól Gentből: (Vladimir,csibe,Karolina,én,Bence,dínó)

nem nagyon van most ihletem, meg még házit kell írnom, remélem legközelebb sikerül majd valami értelmesebbet írnom :)
hmm a Placebo fel fog lépni december 6.-án Antwerpenben..

3 megjegyzés:

  1. adlak
    zsombor e voltam :P

    VálaszTörlés
  2. Szia!Most már mi is tudjuk olbvasni a blogodat,sok puszi Papa,Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. hányszor mondtam, a kajával nem játszunk, hanem megesszük. mmmm..., rántottcsirke. Egy ekkora kitartana egy szemeszterre:)))
    szüleid

    VálaszTörlés