2009. szeptember 5., szombat

egy nap Gentben

mert ma kirándultunk!^^ igen, mind a kb 100 erasmusos a nyelvtanfolyamról :D
nagyon izgi volt így vonatozni meg villamosozni, de legalább lehetett haverkodni a többi csoport tagjaival is.
végülis megérkeztünk, aztán elmentünk sétahajózni, ami idegenvezetéssel volt egybekötve, utána pedig 4es csoportokban feladatokat kellett megoldani. én Bencével voltam egy csoportban, aki igazából szlovák,de amúgy magyar, egy másik szlovák sráccal, Vladimirral és egy lengyel csajjal, akinek nem emlészem a nevére sajnos..szal kaptunk egy pár lapot, azon volt, hogy mi a feladat, és 3-ra kellett vele késznek lenni. volt benne minden: menj ide, menj oda, írd fel annak az étteremnek a nyitvatartását meg ennek a templomnak a magasságát stb. igazából egy városnézős útvonalra volt kitalálva az egész, nagyon jó volt. aztán mikor fél órával hamarabb visszaértünk a kiindulópontra, rájöttünk, hogy van még pár feladat.. pl genti embereket meginterjúvolni (név, kor, cipőméret stb) szal azzal is elvoltunk, mire mindenki megjött, aztán indultunk is a várba. nagyon szép vár van Gentben, jól megnéztük belülről is, de az annyira nem tetszett a kínzókamrás kiállítás miatt.. azaz szép volt nagyon a vár, csak hát kicsit forgott bent a gyomrom..
vár után meg rohanás a villamoshoz és vonattal vissza Leuvenbe. asszem nem kell mondanom, hulla fáradt vagyok. de azért elmegyünk este a szlovák fiúkkal az olaszok házibulijába :D
u.i. mert tudom, hogy olvasod, Réka: nagyon sok boldogságot Nektek! puszi (kb egész nap rátok gondoltam..remélem minden jól ment/megy)
ééés képek Gentből:

1. ÚÚ, de lennék Gentben, egyszer már voltam és tényleg nagyon szép. Jó neked, hogy te most ott voltál:D