2009. szeptember 3., csütörtök

két nap termése

tegnap szerettem volna írni, de nem sikerült az albiban aktiválni a kotnetet.. (ez az,amit a suli biztosít minden beíratkozott diáknak)
de legalább elintéztünk egy-két dolgot.. például tegnap átcuccoltunk Rékával az albiba (az övébe is meg az enyémbe is), regisztráltunk az egyetemre, megnéztük Attila albiját, amit aztán ki is vett, mostunk, és hivatalosan is kiköltöztünk a CH-ból. jah meg jazzbárban voltunk, a kék macskában, bár nem volt élőzene,nagyon jól éreztük magunkat, és nagyon jó söröket ittunk.
ma meg aktiváltuk a netet, tehát már innen írok, a szobából a Mechelsestraat 117-ből. :)
egyébként tök jó környék (láttam turit is), a lakás pedig szép, egyágyas szobákkal, közös zuhanyzóval és konyhával. már egész otthonos. vettünk szép piros-pöttyös ágyneműhuzatot, párnát meg paplant, ja és lepedőt, meg be is rendezkedtem, de a dekorálás későbbre marad, most nem vagyok még annyit itt, hogy legyen időm ilyenekre.
visszakanyarodva a mához, Rékával béreltünk biciklit a szemeszter idejére, úgyhogy bicajjal költöztettük át Attilát a koliból :D tök felpakolt bringákkal tekertünk át a városon, tök mókás volt. aztán eltekertünk bevásárolni egy raktáráruházba, asszem ezentúl oda fogok járni, mert elég nagy a választék és az árak is jók.
holnapra szerencsére még semmi terv, remélem tudok majd kicsit pihenni, mert ez a hét eddig elég fárasztó volt..
uh azt el is felejetettem, hogy ma ettünk a menzán :D az alma1-ben.. kolbászt brokkolival plusz köretnek lehetett választani sültkrumplit, rizst vagy krumplipürét. tegnap is sültkrumplit ettem, szal a pürét választottam, de ahogy megkóstoltam áááh olyan rosszat életemben nem ettem :S porból készült ugyanis (szerintem).. mindegy, megettem kenyérrel, így is jól laktam. és utólag kiderült, hogy köretből bármennyit lehet repetázni, szal kérhettem volna mást, de már mindegy. legközelebb már tudni fogom.
megint képek:
tegnapi ch-ban összepakolt holmim a költözés előtt:

tegnapi söröm (mellesleg blaue kater, mint a bár neve):
költöztetőszolgálat :D :
bicajtároló a vasútállomásnál:

1 megjegyzés: