2009. szeptember 19., szombat

sunny day

először is: sikeresen teljesítettem a dutch-vizsgát!:)
aztán a héten volt az Orientation Days, aminek keretein belül előadások voltak, információs pultok, faculty meeting-ek egyik este az Oude Markt bárjaiban, szóval ilyen ismerkedés a sulival. klassz volt nagyon, megismertem egy görög lányt, vele ma reggae buliba megyünk ha minden igaz. meg volt házibuli is, az egyik spanyol csajnál, ott Colleen (az amerikai csaj) megtanított minket az "asshole" nevű kártyajátékra, vicces volt nagyon, de végülis sikerült játszani.
szerdán Ikeáztunk, kivitt minket Réka buddy-ja, úgyhogy van már szőnyegem, ágytakaróm meg mamuszom is! (mert én is mamuszbarát vagyok! :D )
tegnap megint a nyelviskolában voltam, mert tartottak egy különórát azoknak, akik továbbra is szeretnének hollandul tanulni. este meg mozi volt (szintén sulis szervezés) megnéztük a Daens című holland-belga-francia filmet. érdemes volt elmenni, mert bár 2 órás film, de nagyon érdekes.aztán ma délelőtt turi-túrára mentünk Rékával. hááát tegnap asszem szerencsém volt, mert vettem egy nacit 3 euróért. mondanom sem kell, az az egyetlen valódi turkáló, a többi elég drága, nem is nevezném őket turinak. szóval semmit nem találtunk, de sokat nézelődtünk. aztán gyors ebéd és mentünk is bicajozni Marta-val, aki spanyol, mert olyan jó idő volt ma egész nap, hogy végre rövidgatyában és papucsban lehettem. kibicikliztünk egy nagy rétre, pihiztünk meg beszélgettünk kicsit, aztán elmentünk Heverlee-be, ahol a legtöbb suliépület van. egy kastélypark ez igazából, és gyönyörű. keresztülfolyik rajta egy folyó, úgyhogy rengeteg kacsa is van :) nagyon élveztem, egész nap tök jól elvoltunk.
réten biciklikkel:

kacsák:

Bioscience Engineering Faculty, azaz ahol tanulni fogok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése