2009. szeptember 23., szerda

első komoly napom a suliban

először aludtam rosszul,mióta Belgiumban vagyok..egyszerűen alig bírtam elaludni, aztán éjszaka is felébredtem kb óránként.. nem tudom,mi lehetett az oka, de nem volt olyan jó ezek után 7-kor felkelni..
de sikerült, és elmentem az első órámra! azaz ez még csak ilyen szemezgetés, most ezen meg a jövő héten elmegyek megnézek sokat és kiválasztom, hogy melyikekre szeretnék bejárni.
szóval bementem fél 9-re, azaz hamarabbra, mert féltem, hogy eltévedek. ez be is igazolódott, azaz az épület megvolt (egy kastélyt azért csak megtalálok már) de a szám, amit kerestem az első ajtón is kint volt, és mint később kiderült, a másodikon is. csak én ezt nem vettem észre, mert ugye megláttam az elsőt és örültem és bementem és hát ott volt valami folyosó termekkel, amiknek nem az volt a száma.. de szerencsémre épp valaki más is az ominózus 00.29-eset kereste, mert megkérdeztem, hogy nem-e tudja, hol van, azt válaszolta, hogy ő is azt keresi :) kérdem: áh, te is a kurzusra jössz? válasz: igen, én vagyok az egyik tanár :D:D vicces volt, de meglett a terem végül. amúgy nem volt izgi az óra, nagyjából alig értettem, a téma meg magyarul se nagyon kötne le szerintem..de mindegy is, választhatok mást.
(egyébként Earth Observation, tele képletekkel, fizikával meg csupa ilyesmivel) 10.30 körül lett vége, azaz valamivel hamarabb, nyomás 'haza' enni. kaja, pici pihi, zoknimosás hogy csak hétfőn kelljen mosodába menni, kávé és irány megint Heverlee, egy újabb óra. Plant Physiology. már próbáltak nekem sokszor növénytant tanítani, hát nézzük meg. nagyon jó volt, egyedüli Erasmusosként rám fogták h miattam lesz angolul az előadás.. :D amit mellesleg maga a Mikulás tartott :D ezt sem értettem 100%-ig (annak ellenére hogy elvileg már tanultam ilyesmit..) de érdekes volt, jól éreztem magam. holnap is lenne ilyen órám, csak egy másikat is meg akarok nézni magamnak. de ott voltak a Faculty-meetinget szervező lányok, mondták hogy majd jegyzetelnek nekem angolul:) aranyosak nagyon. ezután Rékához mentem, mert vittem neki vállfát:) meg dumáltunk-filmeztünk, most meg itt vagyok és hollandoznom kéne.. jobb lenne aludni kicsit vagy csak álmodozni, mint első órán.. :)
ezt meg az utcámban fotóztam, imádom, jó időben mindig kint vannak:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése