2009. szeptember 15., kedd

vége

vége a nyelvtanfolyamnak, ma levizsgáztunk..
eremény elvileg csütörtökön. kicsit sajnálom, mert a végére jó kis társaság jött össze..
a csoport tanárnővel (jobbról 2.):

azért jó lesz kicsit végre pihenni, az intenzív tanfolyam eléggé leszívja az embert egy idő után, főleg, ha a hétvége is csak egynapos. de én élveztem nagyon.
a vizsga után elmentem biciklivel Heverlee-be (Leuven egyik külső része), ott van a Bioscience Engineering Faculty, oda fogok járni szeptember 21.-től. megkerestem a koordinátoromat, megbeszéltünk egy-két dolgot. pl felvehetem a hollandot (level 2) és az 6 kreditet ér, ha teljesítem, illetve hogy változtathatok a felvett óráimon az első két hétben. ez nagyon jó hír, mert legalább megnézhetem előre, hogy mi az ami tetszik, melyik tanár normális stb. ja és elmagyarázta a Toledo működését, ami az itteni Neptun:) (azaz tanulmányi rendszer). azt hiszem ezt majd inkább tapasztalati úton fogom jobban megismerni.
a kar egyébként egy kastélyparkban van, ahol van még nagyon sok tégleépület, mindegyik megszámozva, ezek is mind további Faculty-k. de nagyon szép park, nagyon tetszik, remélem akkor is élvezni fogom, ha be kell járni. :) amúgy nincs messze, bicajjal kb 20 perc, csak az időjárás miatt aggódom picit. majd meglátjuk.
aztán a Kristellel történő egyeztetés után, ha már úgyis Heverlee-ben voltam, eltekertem egy nagy-nagy secondhand-shopba. tisztára olyan volt beül, mint egy bolhapiac :) egyébként főleg bútor, konyhai felszerelés és ruha van, de ezeken kívül is sokminden /könyvek,lemezek stb/ úgyhogy vettem néhány tányért, egy söröspoharat, egy kávéscsészét,egy kiskanalat és egy teásbögrét 95 centért. de lehet venni fotelt is 6 euróért meg ilyenek :D a ruhák mondjuk elég bénák (és az otthoni turikhoz képest drágák is) voltak, de amúgyis konyhai cuccokért mentem.
aztán most élvezem a jól megérdemelt pihenőt:)
holnap pedig elkezdődnek az orientációs napok. kíváncsi vagyok, remélem nem lesz külön Leuven-városnézés program :D
és hogy lássátok hol élek:

1 megjegyzés:

  1. azé a 2085-ös szintet nem éri el,de faaasza:)Jahh és a szobánkban a krisztiék laknak tudod a kedvenc francia szépségünkkel xD
    vigyázz magadra maki(L)

    VálaszTörlés