2009. szeptember 21., hétfő

erasmuslove!

a tegnap este kicsit hosszabbra sikeredett, mint ahogy terveztem.. ugyanis egész nap nem mozdulatam ki, maileket írogattam az otthoni tanáraimnak, hollandoztam meg olvasgattam, aztán este átmentem Rékához kicsit beszélgetni. na itt kezdődött minden: kapott egy sms-t, hogy nincs-e kedvünk felmenni Petr-hez egy ilyen kis light-os házibuliba. több se kellett, bicóra fel, éjjelnappaliban egy üveg bor, fel Petr-hez. már voltak ott más ismerős arcok is, nagyon klassz volt, gitározás, röhögés, sztorizgatás, minden ami kell. persze nem kockáztattuk meg a csendháborítást, úgyhogy 10-11 körül elindultunk az Oude Markt-ra, ahol az egyik bárban 1 euró volt a sör, aztán egy időre ingyensör is volt:) (végre kicsit gödöllői hangulat!) innen meg nyomás a Zeven Oaks-ba, basszus ennyi gagyi slágert rég hallottam ilyen rövid idő alatt, de azért nem volt rossz, nagyokat nevettünk. ja és kiderült, hogy Mirko már volt Magyarországon, sőt még bulizni is volt, de nem emlékezett, hogy mi a hely neve.. hát nem kitaláltam elsőre, hogy a Zöldpardonban volt?:) meg útközben csatlakoztak hozzánk mások is, egy srác Libanonból, egy lány az USA-ból, meg még kitudja hányan-honnan. jó volt.
mára meg megbeszéltünk egy kis főzőcskét Rékánál egy lengyel lánnyal, akiről kiderült, hogy vegetáriánus, szóval paprikáskrumpli lefújva, helyette fokhagymakrémleves meg zöldségesrizs. nem hittem volna, hogy ilyen jól sikerül, komolyan! iszonyú jó lett! a leves el is fogyott mindenki bánatára :)
most meg a nyelviskolából jövök, befizettem a dutch-ot, de akkora sor volt, hogy hú.
asszem pihenek kicsit.
ja és a tegnapiból kimaradt ez a kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése