2009. október 29., csütörtök

paprikáskrumpli!

biztos sokan gondoltatok rám tegnap este, mert nagyon jól sikerült a főzőcske! :) na de kezdjük az elejéről. igazából a héten nem nagyon történt semmi emlékezetes, talán azért is vártam annyira ezt a tegnap estét. először Michal érkezett meg egy nagy doboz jégkrémmel, aztán együtt kezdtünk el főzni. persze előre megpucoltam a krumplit, csak elkezdei nem mertem egyedül, mert biztos akkor érkezett volna az első ember, mikor a legkönnyebb elrontani, én meg szaladhattam volna le két emeletet aggódva(bár ezen nem sok elrontanivaló van, de ha először készíti az ember, akkor még nem lehet tudni..) aztán szépen befutottak a lányok is, hoztak vörösbort, ami elég jó volt az előző tapasztalatokhoz mérve ilyen téren. és nagyon figyelmes voltam, vettem ubit is meg kenyeret :) és a lengyeleknek nagyon bejött! persze a virslit külön főztem meg Dobr miatt, de így is tök fincsi lett, tök büszke voltam magamra :D
és persze el is fogyott az egész, pedig azt hittem
ezt fogom enni még vagy 2 napig :D

tádám:

csak sikerült, bár nem mindenkiről a legelőnyösebb.. :)

2 megjegyzés:

  1. Bravó!
    Ezentúl itthon is TE fogsz főzni.Remélem nem üres fazék lesz!!!!
    Puszi: APA

    VálaszTörlés
  2. Ügyi vagy!
    Réka

    VálaszTörlés