2009. október 17., szombat

a hét

picit bővebben erről a hétről..
hát jött Gabó még pénteken, ki is mentem elé Charleroiba, ahogy illik, csak nem a reptéren vártunk Rékával, hanem a vasútállomáson. de meglettek a fiúk (az ő barátja is kijött, tök véletlenül egy gépen Gabóval) és hazavittük őket. kaptam májkrémet meg Túró Rudit meg birsalmasajtot, amit Gabó anyukája csinált.Isteni.
szombat nyugis nap volt, csak megmutattam Leuvent, sétáltunk. este söröztünk meg ettünk kebabot sültkrumplival.
vasárnap Brugge és Oostende, lásd előző bejegyzés.
aztán a héten ugye volt szülinap is, először Gabóé kedden, aztán az enyém csütörtökön. két napig 5 év korkülönbség van köztünk minden évben, vicces :D tehát ez is megvolt, jó lett rá az Amszterdamból hozott póló. vacsiztunk étteremben is, ahol mint utóbb kiderült, ő fürjet evett, én meg vaddisznót. fincsi volt amúgy. ja meg főzőcskéztünk is, kétszer is megcsináltuk a póréhagymalevest, olyan jó lett.palacsintát is sütöttünk, mosodában motunk, meg megnéztük sokadjára a Thank You for Smoking-ot, Futurama-t is néztünk, aludtunk sokat meg nevettünk, káoszt csináltunk ebben a kis szobában. de elfértünk és jó volt. rossz lesz ma megint ágyban aludni és egyedül. (de nem baj, kevesebb,mint egy hónap múlva megint jön ki:)) óó és a waffel!meghívtam gofrizni egy kávézóba, én csokisat ettem, ő pedig epreset, egyszerűen nem is tudom elmesélni milyen finom volt. de próbáljátok meg elképzelni: hatalmas meleg gofri tele eperrel!vagy az enyém: vaníliafagyi és csokiöntet..mmm.. (hogy így visszagondolok szinte végig csak kajáltunk:D)
ma meg ment is haza, most egész a reptérig kísértem. már otthon van, tudom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése