2009. október 1., csütörtök

október

érezhetően egyre korábban sötétedik, és már az eső is gyakrabban szemerkél.. de azért szeretem az októbert.nagyon is:)
egyébként nem történtek mostanában különös dolgok, főként tervezgetek. szombaton Amszterdamba megyünk, az egész hétvégét ott töltjük, egyelőre nem is tudom hányan, de elég sokan leszünk. 9.-én meg jön Gabó, nagyon várom már! és a sors úgy hozta, hogy egy gépen jön Réka barátjával (erről tényleg nem mi tehetünk:) ), úgyhogy mi már bőszen tervezgetjük, hogy mit lehetne majd csinálni. de hogy mit forgatunk a fejünkben, az egyelőre maradjon titok. utólag úgyis leírom majd ide, és akkor képekkel is illusztrálhatom.
elkezdtem a sulit, bár még eléggé kísérleti jelleggel, mert válogathatok az órák közül, ezért mindig jön valami új. de amit biztosan felveszek, az a Plant Physiology (növényélettan), Irrigation Agronomy (öntözéses valami, nagyon érdekes, engem különösen érdekel minden, ami a takarékosabb vízfogyasztással kapcsolatos), illetve Natural Resource Economics & Policy (természeti erőforrás-gazdaságtan vagy valami hasonló.. nem tudom szebben lefordítani..). ezek biztosak, és holnap még megnézek egyet, ami a címe alapján szintén nagyon érdekel: Global Environmental Politics (nemzetközi környezetpolitika). időközben kiderült, hogy pár órám Brüsszelben lenne, emiatt kellett sokat tanakodnom, de végülis itt is találtam érdekes tárgyakat, úgyhogy nem kell feljárnom Brüsszelbe. (pedig az is biztos jó lenne, de lusta is vagyok, meg a holland miatt lehet nem férne bele a napirendembe. de beiktatok majd egy rendes szétnézést Brüsszelben mindenképp.) tehát suliról eddig ennyi.
a hollandot meg el is kezdtük hétfőn. ez a második szint olyan, mint mikor az elsőt kezdtük el, megint új csoport, mindenféle nemzet, csak most a korosztály is változatosabb. (nem sokkal, de azért változatosabb.) vannak ismerősök is a régi "bandából", de az újak is jófejnek tűnnek. főleg, hogy ma kölcsönkértem egy idegen sráctól (csoporttárs!) a vadiúj könyvét és munkafüzetét, mert mi magyarok nem akarjuk megvenni az újat 60€-ért.. meg az eleje tökugyanaz, mint amiből korábban tanultunk, szóval fénymásolás lesz. és persze a srác ideadta, a következő órára meg viszem is neki vissza, most még nincs belőle feladat. és örülök, hogy abba a csoportba kerültem, amelyiknek 5-től 7-ig van órája hétfőn-szerdán-csütörtökön, mert a másik csoport órái 7-től 9-ig tartanak, és már most is sötétedett,mikor hazafelé beugrottam Rékához, de télen mi lesz.. szóval jó így :)
és menthetetlenül rohan az idő, észre sem veszem, már eltelt lassan egy hét.. csak úgy,mint otthon.

2 megjegyzés:

  1. Majd azt a takarékos vízgazdálkodást itthon is bevezetjük hajmosáskor !(terepgyakorlat)

    Apa

    VálaszTörlés