2010. január 7., csütörtök

vissza


visszajöttem, vizsgázni..
nagyon jó volt végre otthon, csak hát kevés volt ez a két hét és sokminden kimaradt, remélem hamarosan minden bepótlódik.
tegnap vonattal Pestre mentem, hogy Gabóék hazavigyenek a Keletiből Ráckevére, ahonnan ma reggel a reptérre vittek. nem nekem való a hajnali kelés, ezt ti is tudjátok, és bár aludtam a repülőn egy órácskát, egész nap agyhalott voltam.
furcsa volt Leuvenben kilépni a vasútállomásról, nem is tudom milyen érzés volt igazából, valahogy más szemmel láttam mindent, meg eszembe jutott augusztusi énem, és az akkori gondolatok-érzések-szerencsétlenkedés a csomagjaimmal és a térképpel meg a félre-útbaigazítókkal. olyan volt egy pillanatra mintha nem is mentem volna haza vagy nem is tudom.
meglepetésként ért, hogy a hűtőben felejtett szenyák és kevés tej az indulás előtti kávéba (igen, nagy izgalmamban ottmaradtak..nem is én lennék) nem vették uralmukba az egész hűtőt..
boltba is elmentem mert ugye kaját nem nagyon hagytam és egy kávé után az utolsó hollandórára is bementem. bicajjal! bár van még hó, de az utak használhatók szerencsére. persze kissé kijöttem a gyakorlatból, nem megy már annyira a hegynek-fel tekerés :)
ja meg megvan még az utca-cicánk, egy autó tetején várt a ház előtt.
még mindig fáradt vagyok és teljesen kiürült az agyam is úgyhogy elégedjetek meg ennyivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése