2010. január 16., szombat

mission impossible

mint minden vizsgaidőszakban. hát nem nagyon írtam (azaz egyáltalán nem), de azt hiszem jobb is. nem voltam olyan passzban... hát igen, a szerdai növényes vizsgán elhasaltam (mint az előre látható volt de mindegy) aztán aznap írásbeliztünk flamandból, amiről lehet csak azért érzem, hogy hogy nehéz volt és nem ment olyan könnyen, mint ahogy gondoltam, mert az már a bukta után volt és szörnyen éreztem magam. csütörtökön szóbeli volt, az legalább vidáman telt. párok helyett mi hárman mentünk be a szűk időbeosztás miatt, Karolinával (aki lengyel és korábban már írtam róla biztos) és Linnel (aki kínai és fiú és amúgy jópofa meg vidám) vágtunk neki. cetlit kellett húzni, amin valami kérdés volt, ami elindíthat egy beszélgetést, majd mikor már untuk a témát, lehetett újat húzni. az első az valami olyan volt, hogy elég spot megy-e a tv-ben, utána én húztam. (ez a téma hamar kimerült..) a kérdés így szólt magyarul: melyik a fontosabb: sok szabadidő vagy sok pénz. na hát ebből először komolykodás volt (sok szabadidő, persze) de aztán kijött belőle az, hogy pénzes pasit kell keresni vagy nyerni a lottón és akkor nem kell választani, és a tanárnő (aki elvileg nem kellene, hogy becsatlakozzon, csak gondolom kíváncsi volt vagy valami) szóval jött azzal a kérdéssel, hogy mit csiálnánk ha nyernénk a lottón. szóval jó kis beszélgetés-nevetgélés kerekedett ki a vizsgából, mikor végeztünk, a többiek mondták, hogy a folyosón lehetett hallani bentről a nevetést :)
a tegnapi meg megint nem túl vidám, nem tudom miért vagyok ilyen stresszes, de ez van. már csak kedd és péntek, és még egy hét utána..
utálok vizsgázni.

és köszönöm szépen mindenkinek a drukkolást-aggódást,vagy csak a türelmet az idegi kitöréseimhez, nagyon jól esik, hogy ennyien szorítotok. aztán otthon átadom az ölelgetéseket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése