2010. január 12., kedd

madárka

tegnap túlestem az első holland (flamand) vizsgán: magnó és szövegértés. bár a magnó az nem magnó volt, hanem videó, amibe bele-bele kellett tekerni és ez kissé zavaró volt a nagy koncentrálásban, de mindegy. szerintem nem sikerült rosszul, de azért várjuk ki a végét.
tehát 7-ből 1 kipipálva..
most meg a holnapiakra készülök, plant physiology (növényélettan vagy valami hasonló magyarul) és flamand írásbeli, nyelvtannal.. nem lesz egy egyszerű nap, főleg, hogy fél 9-re megyek a növényesre, a flamand meg 5-től lesz, szerintem kávé fog éltetni megint.. de legalább lesz idő közte ebédelni (remélem).

az ablakomból izomból zoom-olva fotózgattam ezt a madárkát, nem nagyon látszik a képen se, szabad szemmel meg még ennyire sem, de kíváncsi lennék kiféle-miféle, mindig ott csücsül a fán..jófej.

4 megjegyzés:

  1. kicsit kárókatona kinézete van,nem?:)Gondoltam ám ma rád, szurkoltam.:)
    Cupp
    Bogi

    VálaszTörlés
  2. nyertél, legalábbis én is úgy gondolom, hogy az:)
    csak kíváncsi lennék mit csinál itt egyedül.

    VálaszTörlés
  3. Kormorán lesz, tuti fix. És csak a továbbiakra szurkol ;) Ahogy én is. Hajrá Hippike! zs

    VálaszTörlés