2010. január 24., vasárnap

klórszagú

csak úgy záporoznak a kérdések,jaj!:)
nos, a hollandom 72% lett, ami azt jelenti, hogy sikerült, 28.-án bemegyek a nyelviskolába megnézni a tesztet és majd valamikor azután papírt is kapok róla, hogy megvan a level2. (alapszint, gondolom.)
a másik a vizsgák eredményére vonatkozott..érzékeny téma, azt kell mondjam nektek, itt nem kapunk egyből értékelést, a tanások bőszen jegyzetelnek vizsga közben (vagy gépelnek, esetleg diktafon, ilyet is hallottam..) és gondolom utólag is átnézik meg értékelik a dolgokat. egyelőre nem tudom, mikorra esedékes, hogy ezt megosszák velünk, de majd írok egy mailt az itteni koordinátornak. mindenesetre nem vágyom túlzottan azokra az eredményekre..

tegnapelőtt este felmentem Rékához besegíteni a maradék Martini elfogyasztásába, amihez Niklas is csatlakozott. innen egyenesen Oude Markt (ki gondolta volna) ahol is az olaszok szülinapoztak. annyira nem tetszett a party, az itteni pub-ok nekem nem jönnek be, általában ilyen félig diszkó-félig kocsma, de egyikhez sincs elég tér, aminek eredményeképp leülni lehetetlen, de állni is.. a zene meg amolyan általános iskolai sulidiszkós volt, éjfél körül el is indultunk haza..igen ám, de megláttuk, hogy a Rock Café kb tök üres, úgyhogy a hazamenetel addig tartott :) jó kis hely, már voltunk ott egyszer Niklassal, meg a pultos srác is tök jó arc. befutott Bence meg Taneli is, bár Bence átment az olasz partyba így csak hárman maradtunk. 3 körül értem haza, nem is rossz, ahhoz képest, hogy Rékával csak egy sört terveztünk.. :)

no és tegnap meg Dinant-ba mentünk, az Ardennek-be. nagyon szép kisváros, két órányi vonatozásra tőlünk, délen. francia nyelvterület, de négyünk közül csak én nem beszélek franciául. ja igen, négyen mentünk: Dobbi,Réka, Taneli meg én. (Niklas inkább otthon élvezte a másnapot:D ) először tettünk egy nagy sétát :igazából kávézót kerestünk, ami nagy nehezen sikerült is. kicsit átfagytunk már addigra, de megérte. ettünk croissant-t meg ittunk egy-egy nagy bögre tejeskávét. amúgy nagyon szeretem mikor azt mondják a franciák, hogy 'voila'.
kávé után meg felmentünk a várba. fel, mert az a vár egy "hegy" tetején van. az idézőjel csak azért van, mert Belgium legmagasabb pontja 694 m.. vicces, mert lépcső is vezet felfelé, a belépő mindenképp 7€, úgyhogy felvonóval mentünk.nagyon szép volt fentről a kilátás, volt játszótér is (ki is élveztük rendesen) és idegenvezetés is volt. persze megéheztünk, be is ültünk egy olasz étterembe, Taneli tortellinit evett, mi Dobbival megfeleztünk egy pizzát (vegetáriánus, úgyhogy brokkolis-gombásat kértünk) Réka meg nutellás banános palacsintát kért. elég vicces volt a szituáció, mert az étteremben sem beszéltek angolul, de azért azt hozták, amit rendeltünk (vagyis reméltük, hogy rendeltünk) akkorra már besötétedett, meg befáradtunk, hazaindultunk. persze Taneli vett egy üveg bort a hazaútra, meg kockáztunk, tök jó volt. rendesen elfáradtam a nap végére.
nah azt meg el is felejtettem mondani, hogy ez ilyen mézeskalács-város, ill. a szaxofon feltalálójának szülővárosa.mostmár ezt is tudjátok :)
pár kép Rékától (én lusta voltam felrakni még az enyémeket):
hegy meg vár:

kilátás:
kilátás:
játszó:

este:

kockázás:

de ma sem unatkozok: reggel Rékával elmentünk úszni, mert ma 9.30-tól 12.30-ig volt public swimming a suli uszodájában (mindennap lehet menni amúgy, de csak a kiírt időpontokban). tök jól esett, egy órát úszkáltunk, de a végére tök sokan lettek. utána meg felugrottam még Rékához
, ettünk spenótos tésztát, beszélgettünk, meg filmeket cserélgettünk (reggel nála hagytam a laptopot emiatt). nemrég fejeztem be a My Blueberry Nights c. filmet, és lassan azt hiszem elindulok, mert 9-től jazz koncert lesz, és ez az utolsó alkalom, hogy mehetek..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése