2009. december 15., kedd

Waterloo, forraltbor, karácsonyi vásár, miegymás

szombaton Waterloo-ba mentünk. szervezett buszos kirándulás volt, megnéztük a csatateret és a halom tetjére emelt oroszlános szobrot, meg is másztuk a felfele vezető 226 lépcsőfokot. fent elég hideg volt (meg úgy általában is) de a kilátás mindenért kárpótolt bennünket. lemenetel után meg megnéztünk egy körképet a csatáról. innen Brüsszelbe mentünk, ahol is kaptunk egy kis idegenvezetést a belvárosban, majd utána a szabad egy-másfél óránkat a karácsonyi vásáron töltöttük Rékával és Niklassal. nagyon szépen fel van díszítve Brüsszel, a vásár is gyönyörű, hatalmas és koripálya is van! sajnos nem korcsolyáztunk, mert mire odaértünk, már nem volt rá idő.. talán majd otthon.(nem is tudom, hány éve nem koriztam..) a kétnevű templomban meg most van sok betlehem,mindenféle nemzettől, nagyon klassz volt végignézni őket. ezek után pedig felültünk a buszra és elmentünk a Diadalívhez, illetve megnéztük a mellette lévő háborús kiállítást. innen már nem szálltunk le a buszról, de elmentünk az Atomiumhoz meg körbementünk Brüsszelben. nagyon tetszett az Atomium éjszakai kivilágítása, sajnos nem tudtam megörökíteni a buszból normálisan, majd ha megszerzem a többiek képeit akkor meg tudom mutatni. a karácsonyi vásárban forraltboroztunk és úgy belelkesültünk, hogy este tartottunk egy forraltbor-partyt nálam, mert üres volt a ház, Niky hozott karácsonyi zenét és főztük a forraltbort. hatan voltunk, Dobi már jobban volt, úgyhogy ő is eljött, meg Michal és Taneli is. persze a bor elfogyott, mi meg leléptünk az Oude Markra folytatni a mulatságot. asszem a legjobb karácsonyi buli volt :)
tegnap meg Tinával mentünk karácsonyi vásárra, itt Leuvenben. sajnos tízkor bezártak, kb fél órát töltöttünk ott, de ez is nagyon szép. mivel ittfelejtettem a fényképezőm, visszamegyünk csütörtökön ;)
plop-miau, azaz a halom és az oroszlán (meg én):