2009. december 11., péntek

igen, "tanulok"..

kedves fehér szerecsenünk eltűnt a pocakomban, nagyon finom volt, a csomag egyedüli túlélője a kézenállós pajtása, de neki sem jósolok túl hosszú jövőt.
holnap Waterloo-ba utazom, erre a kirándulásra korábban kellett jelentkezni, mivel én hollandórán voltam, ezt Niklas tette meg helyettem. a délelőttöt Waterloo-ban, a délutánt pedig Brüsszelben töltjük majd, lesz városnézés meg múzeum meg minden ami kell. tudom, már megnéztük Brüsszelt Anyával, de nekem nagyon belopta magát a szívembe, bárhányszor (bármennyiszer?) visszamennék oda.
nameg begyűjtöttem a párizsi útitársak fényképeit is, jókat mosolyogtam a végigböngészés közben.

és persze elkezdtem belemerülni a jegyzeteimbe.. (ennek következményeképpen rend van a szobában,minden el van mosogatva, lementem a boltba és most blogot írok..jellemző)
amúgy napközben mindig tök sokminden
eszembe jut, amit megoszthatnék veletek, de mire idejutok, hogy írjak is valamit, ezek sose jutnak eszembe. mindegy, valószínűleg annyira nem is fontos dolgok. arról meg nem akarok ömlengeni hogy mennyi minden(ki) hiányzik otthonról és milyen jó lesz hazamenni de jajj otthon meg az itteniek hiányoznak majd, szóval ezt a témát hagyjuk inkább ;) de azért mindig jó hallani/olvasni, hogy olvassátok amit írok, meg igazából élvezem az írkálást is, kicsit talán pótolja a rádiózást, vagy nem is tudom.
tessék egy kép a Louvre-ból, Panni jóvoltából:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése