2009. december 7., hétfő

ritka..

..mint a fehér szerecsen! (vagy csak köze van Michael Jackson-hoz) ez Tamás találmánya, de elég találó szerintem is.

megmutatom a másikat is, ő kézenáll:

ma láttam a kastélyparkban mókust, ami fejjel lefelé kapaszkodott egy nagy fán :)
a 3 beadandóból egyet megcsináltunk egy szlovák lánnyal, a többihez segítségre szorulunk, így jövő hétfőre halasztottuk.. de meglesz, meglesz!

meg örülök a zenéknek amiket apa küldött, már rámfért egy kis változatosság, rá lehet unni a zenékre a gépemen, akármennyire szeretem is őket.
tegnap megnéztem a Tavaly Marienbad-ban c. filmet (szeretem a fekete-fehér filmeket) hát érdekes volt.. de jó volt a sok angol után most franciát hallgatni (még ha nem is értek belőle semmit:) )
a város már ünnepi díszben van, bár a főtéren még mindig nincs kész a betlehem, de az amúgyis ünnepélyes városháza épületén is működnek már az égők, majd mutatok fényképet ha lesz. és épülnek a sátrak a korábban már megmutogatott karácsonyi vásárra, az is biztos nagyon szép lesz, ha jól tudom 10.-én nyílik meg, már nagyon kíváncsi vagyok.

el ne felejtsem, megkaptam a vizsgarendem...hogy kedves hollandtanárnőnk kedvenc szavaival éljek: "geen panik!"(=semmi pánik!).. igyekszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése