2009. augusztus 30., vasárnap

sörkorcsolya sültkrumplival

ma találkoztam Tinával, a buddy-mmal, aki Gödöllőn volt Erasmus-diák és amúgy Leuvenben tanul, ugyanazon a karon, amin én is tanulni fogok. tényleg nagyon aranyos és jófej volt, megdícsért, hogy milyen jól beszélek angolul, meg befutott egy haverja is, kávéztunk és tök jól elvoltunk. egy-két megjegyzésemre megjegyezte, hogy a magyarok milyen őrültek :D vagy legalábbis a magyar jelzőt mindig így használta.
a koliban előtte sütöttünk palacsintát, az is jó volt.

este meg megjött az igazgató atya, nagyon jófej, de valszeg nem maradhatok itt, mert túljelentkezés van.. de már van társam az albi-keresésben, amit holnap meg is kezdünk, ha minden jól megy. de szeptember 13.-ig itt lehetek.
aztán 8 körül felmentünk az egyetemi könyvtár tornyába megnézni a harangokat, és visszafelé kiderült, hogy csak regisztrált emberek mehetnek fel, szal jól jártunk :) utána elkezdtük hallgatni a rendhagyó harang-koncertet, egy orgonista játszott a harangokon mindenfélét, komolyzenétől a keresztapáig. csak kb 6 számot hallgattunk végig, aztán a társaságból hárman leléptünk (Noémivel és Attilával) sörözni, én meg sültkrumplit is kértem, Attila lasagnéja mellé (ugyanis sültkrumplit magában nem szolgáltak fel, ezért köretnek kellett rendelni a lasagne mellé.. vicces párosítás) tehát ittunk sört,barnát, és nagyon fini volt. közben beszélgettünk az élet nagy dolgairól, Attila felidézett néhány béna régi slágert (A reggel túl messze van, stb) meg elhatároztuk, hogy jövő héten jazzbárba megyünk, két hónap múlva meg Bécsbe a Hundertwasser-házba.
képek megint (ezek a sajátjaim, a többiekét majd később elkérem, azok sztm jobban sikerültek, de azért egy kis ízelítő):
egyetemi könyvtár:

csoportkép a magasban:(Rita,Noémi,Attila,Panni,én):

fentről:


Buddha-szobor a könyvtárban:

ja és írjatok megjegyzéseket nyugodtan, nem kell regisztrálni meg semmi, nekem viszont nagyon jól esik. :)
jah és tegnap felszálláskor ez jutott eszembe:

2 megjegyzés:

  1. Kedves Zsófi, nagyon irigykedek a kalandjaid miatt! Kedvem van elmenni innen és új helyekre, helyzetekbe kerülni meg idegenekkel beszélni! Pusz minden jót!

    VálaszTörlés
  2. Hippikém!
    A jazzbárt még értem, de Bécs? Hm?
    irigykedés megy innen is, ne hagyd abba a mesélést!
    Puszik!

    VálaszTörlés