2009. augusztus 28., péntek

már Leuven :)

igen, mert sikeresen megérkeztem! :D
a tegnap leírt tervezett menetrend megvalósult.
viszont Brüsszelből nem láttam semmit, mert a reptér kijáratánál egyből le lehetett menni lifttel a vonathoz (ami amúgy tökre metró, legalábbis föld alól indul, és néha visszabújik útközben is a föld alá) és leírom harmadszor is, hogy föld alatt indul, meg megy egy darabig, ezért Brüsszel nagyjából kimaradt eddig, de sebaj, lesz még alkalom pótolni. :)
ami gázos volt, az a leuveni vasútállomásról a cuccom vonszolása volt, ugyanis mindenki tök segítőkész, de az irányokkal (vagy az utcanevekkel?) nem nagyon vannak tisztában, szal cipekedéssel egybekötött városnézésen is voltam. de nem panaszkodok, túléltem, és a koli se rossz (egyágyas szobák, jee)..
ja és írt nekem ma egy belga lány!! mailt természetesen, hogy ő tavaly gödöllőn tanult egy félévet meg minden, meg is beszéltük, hogy holnap találkozunk. kíváncsi vagyok nagyon, mert a mailek alapján jó arc :)
aztán voltam még bevásárolni (lepakolás és lélegzetvétel után), és megállapítottam, hogy a belgák tuti nagyon pénzesek (vagy csak utálnak főzni), mert étterem az van rengeteg, viszont élelmiszerbolt nuku. találtam egy smatch-ot, komolyan ez volt eddig a félórás kutatás eredménye. szóval éhen sem haltam még, meg nem is fogok, sőt zacsis levest is vettem, tehát meleg kaja is lesz :D (a spagettin kívül persze)
más most nem jut eszembe, beszúrok néhány képet még, és ennyi.
Gabóval reptéren hajnalban komolyan:


hatalmas rovar-szobor :D :

utcakép:

5 megjegyzés:

  1. Szia Süni! Nemtudom olvasod-e majd a megjegyzéseket. Csak akartam írni, hogy nagy ötlet a blog. Sok szerencsét;) Olvasni foglak, írd majd le a faszságokat belgiumból! Pusz

    VálaszTörlés
  2. :D köszi Peti!
    okvetlenül olvasom a megjegyzéseket, és továbbítom a híreket! :)

    VálaszTörlés
  3. És ez a rovar szobor??? Ezt hogy, és főként why? :D

    VálaszTörlés
  4. a bioszos.. :D
    ez egy olyan szobor, ami egy tűre szúrt rovart ábrázol, nekem nagyon tetszik :) elvileg az egyetlen modern szobor a városban. majd igyekszem jobb képeket is csinálni, de egyelőre csak kapkodom én is a fejem :D

    VálaszTörlés
  5. Annyira tudtam... ez kicsit jobb, mint Bodó pizzásdobozos akciója :D Ez alapján lehet, hogy az egész világ egy nagy rovargyűjtemény, vagy Bodó elképzelése szerint: egy nagy pizzásdoboz? :o

    VálaszTörlés