2009. november 8., vasárnap

velvet birthday

óóh ez az első novemberi bejegyzésem, kezdek hanyag lenni?
mondjuk az első héten nem is történt igazán semmise, mert szombaton úgy ébredtem, hogy iszonyúan fájt a torkom (pedig nincs is hideg éjszaka itt a szobában) aztán persze jöttek a kísérőjelenségek mint pl orrfolyás meg stb. szóval adtam magamnak egy hét szabadságot :) bár hétfőn amúgy is szünet volt, a többi előadás anyaga meg fent van neten. és tényleg nem voltam vmi jól.
közben meg ősz lett rendesen, elkezdett esni az eső, úgy rendszeresen. de végülis inkább csak esténként esik, meg azt sem mondanám, hogy olyan rettentő hideg van. Réka volt otthon, és azt mondta, hogy na ott hideg van. szóval jó:)
amúgy mindenki hamarabb hazamegy, mint én, olyan december 17-19 körül, én 22.-ig maradok. de nem bánom, mióta megtaláltam ezt a képet (mellesleg tök véletlenül):
karácsonyi vásár a Ladeuzeplein-en. és jobb is, ha egyedül nézelődök, tudjátok milyen vagyok :)
tehát a héten semmi különös, kis séta, sok méz meg tea meg alvás.
tegnap azért elmentük egy szülinapi partyra, Karolina lett 23 éves, egy lengyel lány, csoporttársam hollandon. jó kis buli volt, ketten mentünk Dobi-val, de így is nagyon élveztük. sok lengyel volt persze, az egyik srác mikor megtudta, hogy magyar vagyok, elmondott egy versikét, ami vmi olyasmi, hogy lengyel-magyar két testvér, meg vmi ivászat meg háború. majd megkérem Dobit, hogy küldje el a szöveget meg a fordítást. és mesélte a srác, hogy volt Pesten, betévedt vmi kocsmába, odament a pulthoz, kijelentette lengyelül, hogy ő bizony lengyel :D és erre odahívta két fickó az asztalunkhoz, és hogy milyen barátságosak meg jófejek a magyarok. szeretek ilyet hallani :)
ha minden igaz, megyünk ma mosni Rékával, remélem nyitva van a mosoda..
ja és magyarázat a címhez: Karolina vezetékneve azt jelenti: bársony.

jáá és Tamás jóvoltából egy perce gazdagabb lettem egy fehér Converse-sel, olyan Hunter S. Thompsonos alacsony szárúval, köszönööööm!:)
és meghallgattam Áron előadásában az N.I.B-t a Black Sabbath-tól, csúcs volt!:)
/imádom a Skype-ot/


feltettem az E-bay-es képet a cipőről.. értelmes fényképeket most úgysem tudok feltenni, meg amúgyis örülök neki nagyon. az a durva, hogy itt még mindenki tornacsukában meg balerinacipőben mászkál az utcán..noooormális?

2 megjegyzés:

  1. ha lehet te vegyél megednak egy meleg cipőt, vagy csizmát!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is ilyenben járok még itthon...
    De tudod, én nem vagyok normális, Szép Réka vagyok!!!

    VálaszTörlés