2009. november 11., szerda

kép

ez a múlt hétvégén készült, én-Dobi-Réka

amúgy most épp a konyhából írok, reggel arra ébredtem, hogy a szomszéd szobában megy a tűzjelző.. végülis a másik szomszédban itt volt a lány (megjegyzem előtte bekopogtam mindenhová, de itt most vmi ünnep van és nincs suli tehát a ház is üres) szóval valahogy lekapcsoltuk ezt a dolgot, de emiatt nincs áram sem abban és az én szobámban. de ha meg visszakapcsoljuk azt a kapcsolót akkor megint üvölt a sziréna (nem olyan vészes, de nagyon idegesítő) tehát marad a konyha.

hétfőtől megint aktív életet élek, hollandon is voltam, tesztet írtunk (amiről én nem tudtam, de mindegy már) meg utána órán ötös csoportban játszottunk vmi activity-szerűséget és én nyertem :) (eszembe jutottak a régi gyógyangolok a dobóban mikor Szaszával vertünk mindenkit activity-ben..jajj)

más dolog nem nagyon történt, várom Gabót, elvileg sztrájk sincs már, úgyhogy remélem szombaton mehetünk nyugodtan Amszterdamba.

update:
- visszaköltöztem a szobába.. a csaj megkapta a kulcsot a főbérlőtől és visszakapcsoltuk az áramot, de már nincs riadó, mindegy.
-nem tűzjelző volt (mint kiderült, az sokkal hangosabb és nem szokott csak úgy bekapcsolni /mint mondjuk a koliban:D/) hanem ébresztőóra.. asszem nem akarnék ilyenre kelni reggelente..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése