2010. szeptember 20., hétfő

flashback again

igazi meglepi volt, na jó, talán annyira mégsem, mert valami terv-dolgokról már előbb tudtam, de akkoris: Dobbi, felbuzdulva finn cimboráink csudijó élményein, meglátogatott minket. leginkább Rékát, de egy napra sikerült elcsípni őket Pesten. történt mindez szeptember 10-én, de 10 nap csúszás most igazán belefér a beszámolóról.
amúgy maga a program nem volt nagy szám, sokkal inkább a személyes kontaktus, amiről nem hittem volna, hogy ilyen hamar megint meglesz. jókat beszélgettünk tervekről, hülyeségekről, az életről, meg jókat nevettünk. sétáltunk egy nagyot a Margit-szigetről a Szabadság szoborig, fent meg jól szétnéztünk. én le is váltam a nyugati felé visszavezető úton, mert a lányok Szegedre mentek tovább. hívtak persze, de most nagyon nem tudtam volna normálisan belepasszintani egy rövidke utat sem, úgyhogy picit szomorúan csücsültem a villamoson egyedül. persze ez az egy nap is nagyon jól esett a lelkemnek, valahogy nagyon jó érzés, hogy többhavi távollét - egy-két skype-csevej után most úgy vihogtunk együtt mintha minden nap találkoznánk.
Dobbi egyébként tőlünk Finnország felé vette az irányt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése